Прием заказов
8 (800) 080-23-33
Отдел консультации
8 (800) 080-43-33
0

Сұрақтар мен жауаптар

Қандай ең аз тапсырыс сомасы?

Ең төменгі тапсырыс сомасы – 9 000 теңге.

Тапсырысты қалай жасау керек?

Бар үш тәсілін тапсырысты рәсімдеу:

  1. Тегін телефон 8 (800) 080-23-33
  2. Жіберу бланкісінің тапсырыс бойынша пошта арқылы
  3. Ресімдеу сатып алу сайтында

Ары-қарай оқу қалай тапсырыс дүкенде Беккер оқып шығыңыз, мұнда

Қандай қала жүргізіледі жеткізу керек.

Біз сатамыз отырғызу материалы с доставкой бүкіл Қазақстан бойынша . Сәлем-сауқат жіберу жүргізіледі Қазпошта.

Сіз?

Компания Беккер тұр Орал.
Заңды мекен-жайы: 090006, Қазақстан республикасы, бқо, Орал қаласы, пр-т Достык 215.

Қалай хабарласуға болады өкілдерімен?

Байланыс Үшін менеджерлер мен басшылық таңдаңыз сіз ыңғайлы байланыс тәсілі:

  1. Жіберіңіз хат пошта office@bekker.kz
  2. қолдау қызметіне Хабарласыңыз
  3. Хабарласыңыз: 8 (7112) 96-12-05.
  4. Жазыңыз онлайн-чат.
Тапсырысты қалай төлеуге болады?

Тапсырысты төлеуге болады:

  1. Салынған төлеммен алу кезінде сәлемдемелер.
  2. Аласыз рассчитаться тауар үшін банк Visa және MasterCard
  3. Банктік аударым арқылы.

Төлем әдістері және жеткізу оқып шығыңыз, мұнда

Қандай көшеттер жасы?

Көшеттер жасы 1 - 2 жыл.

Ретінде қосылған тамыр жүйесі?

Көшеттер бірі серия: "Сәндік бұталар", "Балабақшасы " Денсаулық", "көп жылдық өсімдіктер" – контейнерлерде жеткізіледі көлемі 0,9-1 л. Өсімдік жіберіледі болашаққа вегетирующем жай-күйі – сізге ғана кездестіруге оны пересадить бірі құмыралардың тұрақты.

Тамыр жүйесі раушан гүлі, жеміс-жидек пен бүлдірген пакуется кезінде ылғалды шымтезек субстрат, байытылған минералдар қосылған агроперлита. Бұл арттырады мерзімі тасымалдауға бір айға дейін. Read more about өнімнің сапасы мен орау мына жерден көре аласыз

Как получить скидку 10% на первый заказ?
Бұл промо-код және қалай алуға болады?

Промо-код — бұл жинағы әріптер және/немесе сандар жатады белгілі бір акциялар интернет-дүкен. Егер енгізілсін промо-код тапсырысты рәсімдеу кезінде, сіз мәлімделген акциялар жеңілдік.

Промокоды беріледі жеке – біз высылаем олардың атаулы және мерекелік күндерге, сыйлаймыз адалдығы үшін және (немесе) пайдалы әрекет: жазылуға емейл-таратуды, кіру тобын әлеуметтік желілерде және т. б. үшін Тіркеліңіз жаңалықтар, өткізіп емес, бірде-бір ұсыныс промокода.

Кепілдік бар ма отырғызылатын материал?

Иә, біз кепілдік жерсінуі, отырғызылатын материал – 90 күн. Неғұрлым жан-жақты кепілдіктер туралы дүкенінің Беккер оқып шығыңыз, мұнда.

Қалай редакциялауға тапсырыс және оған өзгерістер енгізуге болады?

Редакциялау Үшін тапсырыс қажет байланысу біздің менеджерлермен:

  1. Жазыңыз онлайн чат.
  2. Қоңырау шалу тегін) телефоны: 8 (800) 080-43-33.
  3. Жіберіңіз хат пошта office@bekker.kz
Жеке кабинет деген не?

Жеке кабинет – бұл сіздің жеке кеңістік дүкенінде сақталған пайдалы ақпарат. Жеке кабинетте сіз:

  1. Қадағалауға тарихын, мәртебе тапсырыстар.
  2. Көре жағдайы бонустық шот.
  3. Откладывать тауарлар "Менің Бақшасы" үшін салыстыру сипаттамалары сортты немесе пайдасына таңдау жасау сатып алу туралы сәл кейінірек.
  4. Қосу - Таңдаулы және әрі қарай олардың кезде сізге сақталған ақпарат.
  5. Басқаруға жазылымды.
Как восстановить пароль жеке кабинетіне?

1. Тұрып терезесінде "жеке кабинетке" кіру "сілтемесін басыңыз парольді Ұмыттыңыз ба?" бірден жолдың астына парольді енгізу.

Бұл Менің Бақшасында?

Менің бала – бақша- бұл себет жазылады, қайда қосуға болады сол тауарлар, егер, бірақ әлі сатып алуға дайын. "Менің Бақшасы" пригодится, егер сіз таңдаған тауары, бірақ

  • келсе обдумать сатып алу екі рет;
  • әлі маусымы;
  • қазіргі уақытта оның жоқ болуы;
  • қаласаңыз, кейінге қалдыруға сатып алуға кейін.

қосыңыз немесе тауар "Менің Бақшасы". Және сіз сатып алуға дайын қажеті іздеп, оны қайтадан. Ол сіздің қолыңызда.

Не үшін төлеуге жеткізуді сәлемдемелер?

Жеткізу Құны жеке есептеледі және тәуелді қаласының тұру, салмақты сәлемдемелер және оның құндылығы. Бағалармен жеткізу Қазпошта  осы жерде таныса ал

Неше күн жүріп, тапсырыс

Жеткізу Мерзімі Қазпошта – 7-10 күннен бастап жіберу.

Когда отправят заказ в мой регион?

Семена и мицелий отправляем круглый год. Отправка посадочного материала осуществляется согласно таблице климатических зон на странице https://bekker.kz/ru/kak-sdelat-zakaz

Какие требования к фотоматериалам при обращении в службу поддержки?
  1. В мессенджерах (Viber, WhatsApp и Telegram), а также на сторонних ресурсах, облачных хранилищах фото для рассмотрения рекламаций не принимаются!
  2. Снимки должны быть четкими и качественными – недостатки посадочного материала должны просматриваться ясно.
  3. Объем фото не должен превышать 7 Мb.
  4. Бирки на растениях должны быть различимы и надписи на них читаемы. Просим Вас присылать фото текущего состояния растений, сделанные к моменту отправки претензии.
  5. Обращения с мутными и смазанными фотографиями, а также с фотографиями растений без бирок могут быть отклонены. Заранее благодарим Вас за соблюдение правил замены.

Сұрақтар Бар, сіз таба алмады? осы бетте? Қойыңыз, олардың:

1.Жіберіңіз хат пошта office@bekker.kz
2.Қолдау қызметіне хабарласыңыз https://bekker.kz/kz/support
3.Қоңырау шалыңыз: 8 (7112) 518483.
4.Жазыңыз, онлайн-чат.